Sunday, 17 May 2009

Layouts, Huge cats, MIL's, Sisters and Eurovision.

So here I am again, I have done another layout, this time with the BG Granola range. I am still not sure about it but I thought I would blog it anyway.
I do like the general feel of it but I think maybe something is missing or wrong, I am sure I will figure it out.
Saturday night
So we had a girly Eurovision night tonight, Vic downloaded score sheets and we sat down ready to feel ashamed and see serious political voting. To my huge surprise for the first time that I can remember eurovision was a song contest again, there were some fabulous entries and it was a really fun night. Athough we didn't win, top 5 was a brilliant effort on Jades part. Everyone seemed to love Norway (even my brother lol) I however was not fussed and found him seriously cheesy, so I am not sure what I missed lol but I had a great time.
Also I had a real buzz, I know it is not a big deal but it is to me lol. I had submitted a few BG layouts to thier Gallery for the first time and I had one accepted, this is the layout, I had done it a while back for ATDML's BG comp. and come as a runner up, so I thought it might be worth a shot and now I get to see one of my lo's when I browse the gallery. I am soooooooo chuffed.
I am also really excited to see another 2 BG ranged due for debut in a few days time, the advert is not giving much away so it should be exciting, I must confess I was surprised that there were more new ones now but excited all the same. My purse is screaming "I am empty" though lol.
Friday (15th)
Friday we went to lunch with Vic's sister Clare and her son daniel, the only sister I had not met. We had a nice chat and lunch. It was good to meet them both.
Are those YUMMMMY! Fish Fingers? Daniel.
Hi Clare! step away from the phone!!!
So when we got home in the afternoon Vic and I thought we would have a scrap, so we did and for part of Vics layout she was using green glimmer mist (fabulous stuff). however I had a shock to find a splodge of it on her lo where it was not suposed to be and some on the elements I was using, I was busy telling vic off but she didn't have a drop on her, looking closer I realised that the offending marks resembled furry marks. Here is the offending feline Honeypot, showing her paws of guilt LOL, vic took advantage of the paw print and worked it into her design and I worked around the problem lol so no harm done but it was funny and believe it or not even with 18 cats, that is the first time ever that has happened lol.
Wednesday (13th) I am in love with the MIL to be's cat!!! We went to visit Vic's mum and had a really nice afternoon, I also met her best pal Julie who I got on with like a house on fire. However the hightlight of my day (yes I know it is sad but Hey it is me!!!) was meeting her OH!!! soooooo stunning cat TOTO. he is HUGE and fluffy and affection and stunning. I have never met a cat quite like him ( accept for all of mine but then I am biased lol) and for me that is saying something, what a gorgeous creature.

So it MIL ever needs a home for TOTO I am it, I love that cat lol! Hmmmm do I have a bag big enough to fit him in, I doubt it lol, it would take a suitcase and I think they might notice that lol.

Thanks for reading, I am off to try and be creative.

Hugs Jay xx

5 comments:

Lori said...

Eh? MIL to be? Something you wanna tell me Jay? Should I start looking at hats?!
Can't believe you haven't had a cat-art attack before! My lot have trailed glitter, paint and god knows what else over the page and house so far!
I do like the St Andrews LO- think it looks just great, and congrats on the BG gallery!

Julie Tucker-Wolek said...

Loveeeeeeeeeeee the photos and loving the LO's....very cool that U had one featured for BG! :):):):):):):):):):)

TonyaA said...

Such lovely layouts!
I chuckled when I saw your blog header. That looks like something my cat would do as well. Aren't they such precious little friends. They always seem to keep us amused with these little moments. Luckily you caught this one on camera.
Blessings, peace, and love to you,
Tonya

MyLittleTeapot said...

OMG Jay those LOs are outstanding! Your color choices is amazing! Thanks for the inspiration

xoxo
LG

Melissa said...

Congrats on your engagement!!